4. února 2012

Byl jednou Jeden a ten potkal Druhého

Vím, že to nemá 100 slov, ale 200. Jenže, na povídku je to moc krátké  a mně se to v podstatě docela líbí (na to, že je to moje první povídka, co jsem zveřejnila), takže je to taková moje srdeční záležitost. Zařazuji to tedy do drabble.
Někde uvnitř Lesa kde žijí ptáci velcí jako sloni a lvi malí jako komáři jednou žil byl Jeden. A ten potkal Druhého. Řekl mu " pojď se mnou". A tak šli Jeden a Druhý. Jdou, jdou a jdou a najednou… z lesa vyskočí Třetí. Povídá "Půjdu s vámi" A tak tedy jdou. Jde Jeden, Druhý, Třetí, všichni za sebou.
A potkají Čtvrtého. Ten se k nim přidá, a už si to spolu pěkně vykračují. A takhle to jde dál a dál.
Jednou, když Jeden povídá Druhému " Já si myslím, že Pátý nemá hezký nos" slyší to Třetí a hned to řekne Čtvrtému. A ten to řekne pátému. A Pátý je jak známo popleta a tak to poplete, že to pošle dál. A tak to jde dál a dál.
Už jsou na cestě sedm dní a sedm nocí, už je jich tak mnoho že to nikdo nepočítá, když se Jeden zastaví. Zastaví se Druhý, Třetí, Čtvrtý i Pátý a všichni ostatní. A Jeden řekne" musíme se rozejít." A všichni se rozejdou.
Za sedm nocí a sedm dní se někde uvnitř Lesa kde ptáci jsou velcí jako sloni a lvi malí jako komáři, se Jeden potká s Druhým. A říká mu "Pojď se mnou". A druhý jde…

Žádné komentáře:

Okomentovat