4. února 2012

Drak a princezna

Do třetice všeho dobrého další pohádková.



Ano, ano je to tak,
na obloze letí drak,
velké černé drápy má,
za letu si zazpívá.

Jsem hodný, velký, černý drak
mé jméno zní Čurimák.
V království prý princezna,
je moc krásná a líbezná.

Já přeci fešák velký jsem,
a uměl bych i vésti zem.
Tak proč jenom ta princezna
co krásná je a líbezná,
nechce se mnou vdavky mít.
Musím ji tedy uloupit.

Ve věži sedí, přede len,
jak ji jenom dostat ven.
Nechci ničit tak rkásný hrad,
já jsem přeci Čurimák,
hodný, černý,velký drak.

Sedím tu tři dny a noci,
po princezně se slehla zem,
nikdo mi není ku pomoci,
má kráska nevychází ven.

Ještě počkám jeden den,
pak už toho bude moc.
Na princeznu krásnou jak sen,
víc nečekám
odletím příští noc.

Drak čekal ještě jeden den,
princezna nevyšla ven.
Chudák, chudák Čurimák,
ten velký, hodný, černý drak,
se nesešel se svou princeznou,
tou moc krásnou a líbeznou.

Žádné komentáře:

Okomentovat