19. února 2012

Na červenou nejezdit!

Vážně? Vážně jsou lidi tak strašně ovlivnění předsudky, nebo už úplně přišli o rozum? Docela by mě to zajímalo, protože jestli je to to první, tak hodím s červeným talířem, zatímco u druhé varianty modrým. Takže, co je tak divného a hlavně ŠPATNÉHO na tom, že chci psát o něčem, co mě znepokojuje. O ano, už vím, protože lidi, je mi přece jen 14!
Příští týden mám spoustu učení, ale chci to všechno mít za sebou, abych o prázdninách měla klid. Takže dneska dodělám matematickou olympiádu, fyzikální asi taky, rozhodně se budu muset kouknout na chemii (když to někdo celý rok fláká a o hodinách kreslí medvídky bez hlavy, tak je to hold trochu blbý), dějepis, fyziku, biologii, zeměpis a rozmyslet si, jestli mám odvahu na to, abych napsala úvahu, kterou chci napsat už delší dobu, popřípadě vymyslela nějakou alternativní možnost, která by nepůsobila tak děsivě a "špinavě" pro některé mé spolužáky, kteří zřejmě utrpí psychickou újmu, jak jsem tak pozorovala jejich dosavadní reakce. Ach bože, jsem tak zlá, že se jim tady nepokrytě "vysmívám do tváře" za jejich úzkoprsost, ale promiňte mi to, já jsem vážně naštvaná a znechucená.
Dočetla jsem Tři Mušketýri, což je dobrá zprává, špatná je, že jsem tak nějak pozapomněla děj a mám docela mezery, co se kdy stalo. Takže budu muset počkat, až mi je holky vrátí (já dobrá víla jsem ji první díl totiž půjčila) a pak to zapíšu. Čtu Daleká cesta za domovem od Richarda Adamse a po prvních pěti kapitolách (rozumějte že jsem na třicáté stránce) zatím dobrý. Uvidíme, jak to bude dál. Musím ještě dočíst Kytici a Pikovou dámu a Jámu a Kyvadlo. Teda, stačila by mi už jen jedna, ale CHCI si je přečíst, takže ať je mám radši teď v povinné četbě, než pak.
Momentálně se dívám na Once upon a time. Jsem u desátého dílu (brzo ráno se vážně stahuje neuvěřitelně rychle, za tři hodiny jedenáct dílů) a zatím se mi to líbí. Ale deset dílů je deset dílů, takže na nějaké závažné hodnocení je trošku brzo.
Moc se toho neděje, ještě všechno tak trochu spí a tak je všude klid. Což mi docela vyhovuje, protože mám čas přemýšlet. Pokusila jsem se psát příběh anglicky ale po dvou stránkách (psáno ručně!) jsem se octla ve slepé uličce, takže zatím se asi "haleluja" konat nebude. Každopádně, tenhle týden asi moc věcí nebude, ale o prázdninách naberu síly. Možná...

Žádné komentáře:

Okomentovat