4. února 2012

Neptejte se proč!

Jo, poslední drabble, to už je hodně dávno. Tahle vznikla vlastně úplnou náhodou, původně to měl být začátek povídky, ale pak jsem zjistila, že bych stejně nevěděla, co napsat dál. Doufám, že se bude líbit, protože už jsem zase dlouho nic kloudnýho nenapsala a potřebuju si zlepšit ego.
 
oběšená
Před 7. Srpnem jsem přemýšlela nad tím, proč. Proč to lidé dělají? Jaký mají důvod? Před tím dnem jsem to nechápala. Proč? Nedokázala jsem si přestavit jediný důvod, proč se zabít. Ale 7. srpna jsem to pochopila. Neptejte se, jak. Neptejte se, proč. Možná si myslíte, že znáte odpověď. Ale nevíte nic. Může se zdát, že odpovědí je spousta… Žádná z nich není správná. Žádná správná odpověď neexistuje.
Možná se divíte, jak je to možné. Jak se z normální holky může za den stát sebevrah. Ale kuš. Vždyť už jsem to jednou říkala. Neptejte se, proč! Stejně Vám nikdo neodpoví.

Žádné komentáře:

Okomentovat