5. února 2012

S cukrem nebo bez?

Změny jsou součástí života. Nejde se jim vyhnout a když přijdou, je to zvláštní. Opouštíte něco a setkáváte se s něčím jiným. Víte, že je to nevyhnutelné a víte, že tu změnu potřebujete, ale stejně máte pocit, jako by jste opouštěli staré přátele. Když pominu to, že jde vlastně jen o změnu blogu, je to docela dojemná řeč, co?
Neříkám, že mě to nechává klidnou. Přeci jenom dva roky jsou dva roky. Ale tady nejde o opouštění. Jen o stěhování. V konečném důsledku je jedno, jaká je adresa, nebo jak vypadá stránka. Jde jen o obsah a ten se nezmění. Většinu věcí jsem si zbalila s sebou. Pravda, ne všechny, ale všechny, které jsou důležité pro začátek trochu jinak. Byla to docela zábava, probírat tím starým "haraburdím" a vzpomínat. Tolik věcí člověk zapomene a přitom jsou důležité. Hodně důležité.
Vkládám to tohohle místa hodně nadějí. Ne, to je špatně naspané. Spíš vkládám hodně nadějí do sebe sama, že tohle místo bude dobré. Kdo ví? Nebude to už stejné jako dřív. Nebude to už jen o mě. Teda jo, bude to o mě, ale jinak. Ne o mém životě, ale o tom, co chci říct, jenže nemám komu. Nebude to o tom, co jsem dělala, ale o tom, o čem jsem přemýšlela. Co mě zajímalo. Co mě rozrušilo. Co mě dojalo a s čím nesouhlasím. 
Jsou tu věci, se kterýma se budu muset vyrovnat. Jako třeba, že ne každá sladkost vám může chutnat a ne všechno dobrá slova vám mohou pomoct. Ne všichni lidé jsou nutně jen zlí a hodní. Někdy je třeba podívat se na věc i z durhé strany.
Tak tedy, vítejte v domově lhářky, která mluví pravdu, drahouškové.

1 komentář:

  1. aha, tak proto jsem si nemohla nic nového přečíst...přeji tedy, aby toto místo bylo přesně to, co potřebuješ k psanému sebevyjádření :-)

    OdpovědětVymazat