25. března 2012

J´aime danser avec mes amies...

To je tak, když někdo nestíhá a dělá vše na poslední chvíli. Projekt z francouzštiny, písemka z biologie, kde jsem mimochodem poslední tři hodiny chyběla, klavír, na který jsem celý týden necvičila. Zase. 
A přitom si pořád říkám, že budu cvičit, alespoň třikrát za týden. Ale já to prostě nestihnu. NEMÁM ČAS. Fakt je, že bych čas měla, ale pak bych zase nedělala nic jiného, než to, co musím a vůbec bych nedělala to, co chci. A to je taky na nic. Jenže najít nějakou tu rovnováhu je zatraceně těžké. A k tomu čertík zase vylétl z krabičky...Začínám si myslet, že znám nejlepší řešení toho všeho. Ale je dost nereálné, takže asi tak. Jo, všechno je zase, jak má být.
Rozhodla jsem se udělat to fyz-iq už dneska a nenechávat to až na zítřek. To se zase musím pochválit. Jsem u třetího příkladu. Takovéhle věci mě baví. Člověk přemýšlí a zapomene na realitu. Svět je pak hned sladší. Jako karamel místo grepfruitu (Má někdo ponětí, jak se tohle zpropadené ovoce píše? Překvapení. Já NE!). Ne karamel je asi moc silné slovo. Spíš jako hořká čokoláda. A tu, pro vaši informaci zas tak nemusím. Jasně, pořád lepší než grepfuit. Ale stejně.
 (Z minulého roku, vykvetl nám tento krásný narcis.)
Začíná už pomalu jaro, což znamená, že zase začnu fotit kytičky. Teda, jestli nám nějaké letos porostou. Možná, že je stačíme zahubit ještě předtím, než vůbec vylezou ven. To je totiž moje speciální umění. Trik je v tom...to Vám přeci nebudu říkat. Však vy na to přijdete sami.
Každopádně, jestli nám teda něco na zahradě vyleze, tak si to budu muset zdokumentovat (posvátný to bude den, začneme ho uctívat, psát na něj ódy, možná, že mi otisknou i článek v Times). Já jsem totiž v tomhle hroznej hipík, jak vylezou jarní kytky, hned si je musím dojít očuchat. Ohmatat. Strašně je zbožňuju. Já jsem se totiž rozhodla, že ze mě bude květinové dítě. A basta. Mám na to super overal.
To mi připomíná, že se strašně těším na velikonoční prázdniny. Ne, nejsem magor, nebo se nevyžívám tom nechat se mlátit (i když, tenhle rok je přestupný), ale mám plán. ĎÁBELSKÝ PLÁN!!!
Ale o tom až příště.

1 komentář: