10. března 2012

Svět v obrazech...

Po dlouhé době jsem si z nudy (rozumnějte, byla jsem nemocná a člověka to prostě po dni přestane bavit) prohlížela fotky a co nevidím. Spoustu věcí, který jsem už dávno chtěla zveřejnit a úplně jsem na ně zapomněla (což je u mě strašně nevídaná věc, já totiž normálně na všechno pamatuju, že jo).


Hned na začátek se musím pochlubit svým kulinářským uměním. I když, tahle je už opravdu hodně stará.
 Po třech hodinách přišel zasloužený výsledek.
 Na procházce....
Musím říct, že sníh mi vůbec nechybí.
Ve skutečnosti to je mnohem víc blátivé a mnohem méně pohádkové. Moje boty maji novou fobii.
 Na procházce...

Jen pro pořádek...tohle není NÁŠ plot...
A nakonec moje milovaná žárovička...
 Přemýšlela jsem, že jí dám jméno. Víte, když jsme se spolu tak pěkně zžily.
 Ale nakonec z toho asi nic nebude. Nic nezní lépe než žárovička...
 Škoda, že ty stromy vzadu už pokácely.
Bylo jich i víc, ale většina takových divných. Fotografování rozhodně nebude moje profese. Ale někdy mě to prostě baví.

Žádné komentáře:

Okomentovat