13. května 2012

S kytkou ve vlasech....

Já CHCI do San Francisca... Každý chce do New Yorku, do Los Angeles a neříkám, že bych se tam podívat nechtěla, ale jet (letět, nebo se tam dostat nějakým jiným způsobem  -musím se zeptat, kde se dá půjčit vznášedlo) do San Francisca je prostě dokonalý a největší sen. San Francisco - město Hippies, město, kde můžete být kýmkoliv chcete.
( San Francisco - Golden Gate Bridge)

Ráno jsem se byla "proběhnout" (což znamená běh - chůze - běh - chůze...) a pak se dívala na Past na rodiče, kterou jsem včera nestihla, tak jsem si jí musela stáhnout. Je to jeden z mých nejoblíbenějších filmů dětských let a knížku mám také moc ráda. 

Jelikož celý tenhle víkend slavíme a pak příští víkend jedu na biologickou soutěž (což mi připomíná, že do sebe musím narvat celou říši hmyzu, nebo aspoň něco, abych nebyla za trola) na blog mi tak nějak nezbývá čas. 

Mám ale rozepsanou jednu novou povídku, tak uvidíme, kdy se dokopu a dopíšu ji. Každopádně toho mám prostě hrozně moc. Už se těším, až tenhle rok skončí. O prázdninách si musím udělat v hlavě pořádek a na příští rok si to líp naplánovat. Prostě si musím ujasnit skutečné priority.

Mám rozmyšlených pár věcí a něco se mi ujasnilo v hlavě. Každopádně už vím, že něco si můžu zpříjemnit a bude mě to bavit a naopak něco mi prostě není souzeno.

Za matematickou olympiádu jsem dostala 600, bohužel ne do knihkupectví. Ale mám hodiny s Marilyn Monroe a k tomu dokonalý bubínek. Takže jsem v celku spokojená. Ještě jsme si koupila nějaký věci do vlasů (pírka, který stejně za měsíc ztratím) a pak mamce náušnice a náhrdelník ke dni matek.

Takže jsem nakonec možná i ráda, že to nebylo do knihkupectví. Nakonec, za fyziku jsem si nakoupila 5 knih (byl den knihy, takže byly slevy), takže to mi na pár týdnů utišilo hlad.

P.S.: A k tomu San Franciscu - já to město nekonečně miluju.

Žádné komentáře:

Okomentovat