1. července 2012

Knihy v mých myšlenkách - červen

Hladová přání (Tereza Matoušková) - 8/10

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Něco přes půl roku znám její blog a ráda ho navštěvuju, tak jsem se rozhodla, že si dám takový malý dárek a koupím si její knihu.
2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Hladová přání (ano, asi ne moc originální, ale název prostě knihu dokonale vystihuje)
3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Přát si.
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Jednoznačně s Femorianem, možná je to chlap, ale je mi ze všech čtyř nejsympatičtější. Naopak bych nechtěla být Kerdeou ( a teď to není tím, že leze po Femorianovi) - je mi prostě hrozně nesympatická.
5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Taková ta atmosféra a neuvěřitelný smysl pro humor, nad některými vtípky, hláškami a situacemi jsem se smála jako poblázněna (viz. Femorian vs. lahvička...)
6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Občas bylo vidět, že kdo nezná svět podmoří zas tak dobře, v příběhu se prostě ztrácet bude.

Žádné komentáře:

Okomentovat