31. července 2012

Odkaz, který tu zanecháme...

...nás bude pronásledovat do smrti, pak už bude pronásledovat jen ty, kteří v nás věřili. A ti už nás přeci nezajímají...
Sice už s blog.cz nemám nic společného, ale tohle si nemůžu odpustit. Kdo jen trochu sleduje blogovou atmosféru tak mu musí být jasné, že s tou doménou to jde z kopce, a to podle mě už od té doby, co ji koupila nova a začala éra "kvantity a ne kvality, aneb nacpeme reklamu všude, kde se dá". No, zdá se, že pohár konečně přetekl. Možná to bude znít uboze, ale já to čekala...
I přesto si ale, světě div se, myslím, že až se trochu uklidní vody, většina současných vzbouřenců zase půjde dál. Ve chvílích revoluce je každý odvážný, ale až skončí, ať už jakkoliv, lidé se vrátí do starých kolejí. Jen málu se totiž chce obětovat vše, co mají, pouze pro princip. Ale tak je to v pořádku. Revoluce byly vždycky. Byly všude. Neexistuje konečné řešení, protože lidi budou vždycky nespokojení.Problém je, že když začnou odcházet po masách, vedení udělá kompromis a tak je zatáhne zpátky. Nic se nezmění, jen na čas uklidní.
Přiznávám, stále ve mě je cosi, co cítí k blog.cz a jeho vedení ne zrovna krásné a milostí naplněné city, takže rozhodně nejsem objektivní soudce, ale být ještě teď na blog.cz, upaluju pryč co nejdál to jde a to hodně rychle. Naštěstí, už se na celý ten ohňostroj můžu dívat z bezpečné vzdálenosti a docela si ho i užívat. Chtěla bych vidět reakci někoho ještě vyššího, než je pan Rulc, té se ale zřejmě nedočkám. Každopádně, je mi docela líto té dívčiny, která to celé způsobila, protože tam místo ní mohla být kterákoliv jiná a všechny ty kritiky se teď mohly sypat na hlavu někoho jiného. Ovšem, řekla bych, že ona je za to docela ráda. 
Tak a už dost o blog.cz jednou pro vždy. Tak přísahám!
Včera jsem po dlouhé době sledovala Harry Pottera a Tajemnou komnatu. Musím říct, že i po těch letech je to pořád můj nejméně oblíbený film. Ale i tak jsem ho ráda viděla znovu. To je holt ta nostalgie, která nikdy neomrzí. Musím říct, že po tom čtecím "maratonu", který jsem zahájila tyhle prázdniny, se teď s Hlavou XXII docela flákám, ale co. Musím říct, že je to úžasná kniha. 
Bohužel se mi ale zaplnila knihovnička, kterou mám v mém novém pokojíčku. (Jo mám nový pokojíček, už jsem se zmínila...?) A když říkám knihovnička, tak myslím jednu poličku. Což znamená, že knihy, které se mi tam nevejdou, to jsou zatím počtem dva kusy, se teď válí střídavě na křesle, stole, posteli, pod postelí, pod stolem, na klavíru a na okně. A čekám další dva kusy, které mi snad co nevidět přijdou do knihkupectví, plus má jednu půjčenou bratránek. Musím si koupit knihovnu, pořádnou a velkou knihovnu, která se mi ani nevejde do pokojíčku.
Šlo by mít knihovnu na stropě?

Žádné komentáře:

Okomentovat