5. srpna 2012

Zvířecí láska

To, že je ten nadpis trochu divný, jsem si uvědomila, až když jsem ho napsala, Tedy, když první, o čem se chici zmínit, bude to, že jsme zabíjeli a škubali kachny. Teda, táta zabíjel a já vytrhala tak dvacet pírek. Není to nic pěknýho ani lehkýho, zvlášť, když člověk nemá nehty. Vážně, na tuhle práci by se měly prodávat ultradlouhé umělé nehty. Všechno by pak bylo jednodušší.
Neříkám, že jsem vegetarián, zavázaný ochránce zvířat a všechny tyhle věci, ale vidět kachnu, jak je v jednu chvíli živá, pak ji táta chytne a zabije a ona tam pak leží na židli a od krku jí kape krev a takhle tam leží třeba patnáct, dvacet minut a já vedle toho musím škubat jinou kachnu, která už nemá hlavu, křídla ani nohy, a celkově tu kachnu, která leží vedle moc nepřipomíná, i když před nějakou půl hodinou byla přesně taková, to je i na mě moc. Přiznávám, že jsme radši se sestřenkou utekly vařit oběd. A světe div se, nikdo nebyl otráven. Možná proto, že jsme jen škrábaly zeleninu a brambory ( i když technickyv vzato, brambory jsou taky zelenina, takže bych spíš měla napsat jen "zeleninu") a házely to do příslušných hrnců.

Ale už nechám kachny odpočívat v pokoji (přesnější by bylo v babiččině mrazáku).

V pátek jsem pekla naprosto skvělé sušenky. Takové ty čokoládové cookies, nebo jak se to píše. Dají se koupit v obchodě a ty koupené sice vypadají o hodně lépe než upečené, ale o tolik líp nechutnají. První dvě várky jsem sice trochu spálila (zapomněla jsem, že je plech v troubě úplně dole, místo uprostřed), ale pak už byly úplně v pohodě. Recept jsem našla ZDE, akorát jsem si ho trochu pozměnila, nedala kakao a méně másla, protože v tom receptu ho bylo hrozně moc. Celý recept není těžký, ale časově náročný. Každopádně, sušenky už nejsou a fotku taky nemám, tak snad příště. Příště to skusím ještě trochu jinak, jednak ty normální, pak s bílou čokoládou a ještě bych chtěl zkusit s kokosem a čokoládou.

Ale aby jste neřekli, že jsem morbidní, tak ten nadpis se vztahuje k téhle fotce:

Žádné komentáře:

Okomentovat