9. září 2012

Nakonec stejně zmizí...

Přemýšlela jsem, jestli mám ještě co říct. Víte, když jsem si pročítala všechny staré články, tak mě tak napadlo,jestli jsem třeba už neřekla všechno. Ale ne, asi ne. Tedy, doufám. Protože já ráda mluvím. A ráda diskutuju. A vůbec tak všechno.
Poslední dobou mám hodně energie. Dalo by se říct, že jí mám tolik, až nevím co s ní. Ani nevím, kde se ve mně vzala. Od koho? Těžko říct. Každopádně, nemůžu říct, že by se mi to nelíbilo. Moje knihovna momentálně čítá počet sedmdesáti devíti knih a na pár měsíců to tak nejspíš zůstane, protože teď už vážně musím začít šetřit. Ale ony jsou tak neodolatelné...
Máme taky opravdu dobrou povinnou četbu. Jo, od Harry Pottera docela pokrok. Jsem ale zvědavá, jak to někteří zvládnou. Protože nemyslím, že to je to, co očekávali. A asi to nebudou moci dělat jako doposud. Ale uvidíme. Třeba budu překvapená. Nebo třeba taky ne. A nebo jo. Kdo ví...? Pro ty zvědavé, najdou se v něm perličky jako Farma zvířat, Petr a Lucie nebo Na západní frontě klid a Otec Goriot. Osobně ještě vůbec nevím, co všechno budu číst, i když něco už mám vybrané, ale jelikož některé už mám přečtené, tak je ten seznam přeci jenom užší. 
Strašně se těším na nový film Anna Karenina, který k nám přijde sice kdo ví kdy, ale snad přijde. Jelikož ten román jsem si oblíbila a jsem zvědavá, jak ho dokážou zfilmovat (osm set stran je osm set stran) tak taky doufám, že ho budou dávat v našem kině protože, abych musela jet někam dál, to se mi zase nechce.
Mám nový lapač snů a ty nejvyšší boty na světě. A to je tak asi všechno.
Strašně mě překvapilo, že se vlastně nic moc nedělo. Všechno se tak nějak zajelo,bez povyku, bez problémů. Kde se najednou vzala taková schopnost přizpůsobení? A proč ji máme jen někdy? A jindy, když bychom ji nejvíce potřebovali, tu není? Proč se musíme pořád vzpírat, když potom stejně nebude po našem? Proč, sakra, proč, má člověk svou neutišitelnou hrdost? Když je stejně nakonec pokořen...?

(Elvis Presley - It´s over)

1 komentář:

  1. a musí být vždy pokořen? Je to jenom jeho pocit? Kdo ho pokoří?

    OdpovědětVymazat