27. října 2012

The winter is coming!

Vážně, přísahám, že ještě minulý rok mi zima připadala odpudivá. Studený a mokrý sníh, je vám zima, vítr se dostane všude a vůbec, lepší zůstat doma a nevylézt, dokud neporostou petrklíče. No, tak letos jsem vylezla jen ve svetru a teplácích a stála a mrzla a .... užívala si to. Moje minulý já by mě za to umlátilo mačetou, ale časy se asi mění. 

Chtěla jsem na dnešní procházce s Betynkou vyfotit nějakou aktuální fotku, ale nějak se mi nechtělo vybíhat ty troje schody jen kvůli foťáku, takže bude muset stačit tahle z loňského (nebo předloňského...předpředloňského....) roku. Ale vlastně to tam letos vypadá úplně stejně jako loni, jako předloni, jako předpředloni, takže není nad čím vzlykat.

Některé věci sice pomíjí, ale většina v naše životě zůstává stejná. Jen je nevnímáme a nebereme jako něco důležitého podstatného.

Včera v noci jsem nemohla spát. Byla to, jako by se najednou všechno stalo nejisté a nemožné, jako by celý tenhle svět nemohl existovat. Jako by celý můj život byl jen trik, který mě až do té doby klamal. Jenže pak jsem objevila, že nemám šanci svůj život ovládnout, jako by všechno, co se stalo, bylo jen dílem náhody. Dokonce i to, že jsem se narodila byla náhoda. Všechno, co známe, nám je neznámé.Jako by existence nás samých vylučovala sama sebe.

Rodíme se jako lidé, jako lidé žijeme i umíráme. A přesto nám není nic vzdálenějšího, než lidství.

4 komentáře:

  1. ..to psané kurzívou jsou Tvoje vlastní myšlenky nebo citace?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm, hluboce pravdivé...škoda, že to takto necítí většina lidských bytostí...

      Vymazat
  2. Zima, zima, zima, zima..... Len to nie. Kurnik, však je ešte na sneh priskoro. Takmer som zamdlela, keď som videla vonku sneh. A teraz dokonca sneží priamo za oknom.... Svet sa zase raz zbláznil. A na Vianoce bude blato. Ach jaj.

    OdpovědětVymazat